Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη

Σημείωση (για το πλαίσιο): Η επιστολή που ακολουθεί αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση 152.11/Β3/790/1996 που θεσπίστηκε πριν από 16 χρόνια και η οποία δίνει στους μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό 0,5% επί του συνόλου των διαθέσιμων θέσεων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, ως μέτρο που θα βοηθούσε την ενσωμάτωση αυτών των μαθητών στην ελληνική κοινωνία.

Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη

κύριε Κασιδιάρη,

(Θα ακολουθήσει σε αρκετά σημεία αυτής της επιστολής, όμως μη νομίζετε ότι τη βρίσκω και πολύ με αυτόν τον πληθυντικό ευγενείας που χρησιμοποιώ προς εσάς, κύριε Κασιδιάρη. Το κάνω μόνο και μόνο επειδή προσωπικά ο ήχος που μου θυμίζει αυτή η φράση είναι ο ήχος μιας βρισιάς, “κύριε ΚασιΔΙΑΡΗ”! )

Καταρχήν, εννοείται πώς δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω το όνομα μου, αλλά μόνο τη δουλειά που κάνω: είμαι εκπαιδευτικός στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, δουλεύω σε ένα από τα σχολεία της Θράκης που πηγαίνουν μουσουλμάνοι μαθητές. Αν σας ενδιαφέρει και το θρήσκευμά μου, είμαι χριστιανός ορθόδοξος και αν σας ενδιαφέρει και η εθνικότητά μου αυτή είναι ελληνική.

Ο λόγος κύριε Κασιδιάρη για την επιλογή μου να παραμείνω ανώνυμος είστε εσείς και οι πρακτικές σας – βλέπετε πρόσφατα έμαθα ότι μέλη της Χρυσής Αυγής ξεκίνησαν να επιτίθενται και σε συναδέλφους μου εκπαιδευτικούς, επειδή κολλούσαν αφίσες με περιεχόμενο με το οποίο διαφωνεί η Χρυσή Αυγή. Υποθέτω πως τώρα που αυτή η επιστολή θα σας κάνει τελείως σαφές ότι διαφωνούμε σε διάφορα (πολλά!) ζητήματα, η συνήθης σας τακτική να επιτίθεστε με ρόπαλα και στιλιάρια σε όποιον έχει διαφορετική άποψη από τη δική σας, θα μπορούσε να με βάλει στο “στόχαστρο”. Και ξέρετε, έχω και δυο παιδιά να μεγαλώσω, δεν θα σας κάνω το χατήρι να γίνω στόχος 10 τραμπούκων που ανάθεμα κι αν ξέρουν τι σημαίνει “άποψη”.

Τέλος πάντων, ας στραφούμε στο “ζουμί”.

Σας παρακολούθησα κύριε Κασιδιάρη, σε δηλώσεις σας μετά την ανακοίνωση των βάσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια της χώρας, να χρησιμοποιείτε τα παρακάτω λόγια:

“Η Χρυσή Αυγή έθεσε ήδη το ζήτημα στη Βουλή και θα αγωνιστούμε μέχρι να καταργηθεί αυτή η διάταξη, η οποία αποτελεί ξεκάθαρο ρατσισμό εις βάρος των ελλήνων”

(Το βίντεο υπάρχει μεταξύ άλλων και εδώ)

Ακολουθούν τα σχόλια μου πάνω σε αυτή τη δήλωση σας.

Καταρχήν, μιλάτε για μία διάταξη που αφορά κάποιους “μουσουλμάνους” και θεωρείτε ότι είναι μια διάταξη ρατσιστική εις βάρος κάποιων άλλων, των “ελλήνων”. Ότι δηλαδή κάποιος είναι είτε από τη μία “πλευρά” (μουσουλμάνος), είτε από την “άλλη” (έλληνας). Λυπάμαι που θα σας στενοχωρήσω, αλλά δεν έχετε ιδέα για τί μιλάτε: όλη η Θράκη, εδώ και πάρα πολύ καιρό γνωρίζει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα.

Στη Θράκη υπάρχουν άνθρωποι με μητρική γλώσσα τα πομάκικα, που είναι έλληνες πολίτες. Υπάρχουν άνθρωποι με μητρική γλώσσα τα τούρκικα, που είναι επίσης έλληνες πολίτες. Άλλοι με μητρική γλώσσα τα ρώσικα, έλληνες πολίτες και αυτοί. Υπάρχουν και πολλοί τσιγγάνοι, έλληνες πολίτες. Στη Θράκη υπάρχουν άνθρωποι με μουσουλμανικό θρήσκευμα, που είναι επίσης έλληνες πολίτες. Άνθρωποι με εβραϊκό θρήσκευμα (δεν εννοώ τους χριστιανούς), επίσης έλληνες πολίτες.

Το να αναφέρεστε σε μουσουλμάνους που είναι διαφορετικοί από τους έλληνες, κύριε Κασιδιάρη, όταν το ένα τρίτο των κατοίκων της περιοχής έχουν μουσουλμανικό θρήσκευμα, σας έχει κάνει ανέκδοτο εδώ στη Θράκη: υπάρχουν άνθρωποι που γελάνε με τα λόγια σας. Λόγια που αποκαλύπτουν ότι δεν έχετε καμία σχέση με την πραγματικότητα της Θράκης, τουλάχιστον όπως τη ζούμε εμείς οι κάτοικοί της και όχι όπως ίσως θέλουν να τη διατυπώνουν έντυπα εθνικιστικού περιεχομένου.

Η εθνικότητα των μουσουλμάνων της Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, είναι ελληνική: οι μουσουλμάνοι της Θράκης πηγαίνουν στο ελληνικό σχολείο, ψηφίζουν στις ελληνικές εκλογές, πληρώνουν φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στο ελληνικό κράτος και (φυσικά) υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία στον ελληνικό στρατό. Θα μας κάνετε τη χάρη, κύριε Κασιδιάρη, να σταματήσετε αυτό το αθηναϊκό ανεκδοτάκι που μιλά για μουσουλμάνους που δεν είναι έλληνες και το οποίο υποδηλώνει πλήρη άγνοια;

Ελπίζω πως ναι. Προχωράω.

Στις δηλώσεις σας, μιλάτε επίσης για “ρατσισμό”. Για μία ρατσιστική διάταξη εις βάρος των υπολοίπων ελλήνων μαθητών. Έχοντας ως δεδομένη την παντελή έλλειψη επαφής σας με την πραγματικότητα της Θράκης, θα μου επιτρέψετε να σας κάνω μερικά “μαθήματα πραγματικότητας”.

Έχουμε και λέμε.

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο ένα.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90, κύριε Κασιδιάρη, η πρόσβαση στα χωριά των μουσουλμάνων της ορεινής ροδόπης δεν ήταν ελεύθερη: για να τα επισκεφτεί κάποιος, έπρεπε να περάσει πρώτα από την Αστυνομική Διεύθυνση, να ζητήσει άδεια επίσκεψης και αν αυτή του δινόταν, έπρεπε να περάσει την περιβόητη «μπάρα» (φυλάκιο στο δρόμο για τα χωριά των μουσουλμάνων, στο οποίο γινόταν έλεγχος χαρτιών και άδειας επίσκεψης). Και το σημαντικότερο, αν ήσουν κάτοικος αυτών των χωριών, ήταν ιδιαίτερο δύσκολο να φύγεις από αυτά: η διανυκτέρευση αυτών των μουσουλμάνων στις πόλεις της Ξάνθης ή της Κομοτηνής γινόταν μόνο μετά από ειδική άδεια. Μιλάμε δηλαδή, κύριε Κασιδιάρη, για συνοριακό έλεγχο σε έλληνες, μέσα στην Ελλάδα…

Και τολμάτε εσείς κύριε Κασιδιάρη, να μιλάτε για ρατσισμό;

Τολμάτε να μιλάτε για ρατσισμό, όταν γενιές ολόκληρες ελλήνων μουσουλμάνων μεγάλωσαν σε αυτά τα χωριά υπό στρατιωτικό έλεγχο; Αλήθεια, έχετε ζήσει ποτέ σε φυλακή;

Σας το εύχομαι.

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο δύο.

Σε οποιοδήποτε μουσουλμανικό χωριό της ορεινής Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, ένα παιδί μεγαλώνει μαθαίνοντας από το σπίτι του είτε τα πομάκικα (σλαβογενής γλώσσα), είτε τα τούρκικα. Στο Δημοτικό σχολείο, αν δεν τα γνωρίζει ήδη, μαθαίνει και τα τούρκικα, σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (που αντίστοιχα επιβάλλει τη διδασκαλία ελληνικών στους έλληνες της Κωνσταντινούπολης). Επίσης, αναγκάζεται να μάθει και αραβικά, προκειμενου να διδαχθεί το Κοράνι. Και όταν φτάνει στο Γυμνάσιο, ακολουθεί το πρόγραμμα μαθημάτων του ελληνικού σχολείου, το οποίο ορίζει ότι πρεπει να μάθει και αγγλικά και γερμανικά.

Τις μετρήσατε, κύριε Κασιδιάρη, τις γλώσσες που με το ζόρι πρέπει να γνωρίζουν αυτά τα παιδιά στην ηλικία των 13 ετών;

Είναι έξι(!) : πομάκικα, τούρκικα, αραβικά, ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά. Έξι γλώσσες κύριε Κασιδιάρη, από ένα παιδί 13 (!) χρονών. Αντιληφθείτε λίγο τις απαιτήσεις που έχει η κοινωνία από αυτούς τους μαθητές, κύριε Κασιδιάρη: Έξι δεν είναι οι γλώσσες που ξέρουν όλα μαζί τα μέλη της Χρυσής Αυγής!

Και τολμάτε εσείς κύριε Κασιδιάρη, να μιλάτε για ρατσισμό;

Τολμάτε να χαρακτηρίζετε ρατσιστική τη διάταξη που αναγνωρίζει το αυτονόητο; Που αναγνωρίζει ότι ένας άνθρωπος που έχει αναγκαστεί να μάθει έξι γλώσσες, δεν γίνεται να έχει καταφέρει να μάθει τα ελληνικά (τη γλώσσα στην οποία διατυπώνονται τα βιβλία και τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων), όσο καλά τα γνωρίζουν οι υπόλοιποι έλληνες μαθητές και ως εκ τούτου βρίσκεται –χωρίς να είναι επιλογή του- σε μειονεκτική θέση;

Μαθήματα πραγματικότητας, νούμερο τρία.

Θα έπρεπε να γνωρίζετε κύριε Κασιδιάρη, τις ευρέως διαδεδομένες φήμες που λένε ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά πώλησης ψυχοφαρμάκων στην Ελλάδα εμφανίζονται στο νομό Κομοτηνής. Επίσης ότι αυτό οφείλεται στην υπερκατανάλωση τέτοιων φαρμάκων από το γυναικείο πληθυσμό των μουσουλμανικών χωριών. Βλέπετε, είναι πολύ σκληρό ψυχολογικά, κύριε Κασιδιάρη, να είσαι γυναίκα σε αυτά τα χωριά: είσαι ένας δούλος.

Και εσείς, κύριε Κασιδιάρη, αντί να διευκολύνετε τις νεαρές μουσουλμάνες να γλιτώσουν από αυτό το μονόδρομο προς τα φαρμακεία, να ξεφύγουν από τον οπισθοδρομισμό και τις προσταγές του γνωστού Προξενείου και του κάθε μουφτή, κάνετε το αντίθετο. Αντί να τις βοηθήσετε να σπουδάσουν σε κάποια πόλη της Ελλάδας, γνωρίζοντας στην πράξη τα δικαιώματα που έχει κάθε γυναίκα, εσείς θέλετε να τις εμποδίσετε.

Τέλος πάντων υπάρχουν πολλά παραδείγματα, κύριε Κασιδιάρη, που δείχνουν ότι οι κάτοικοι αυτών των χωριών (που είναι αναγνωρισμένοι ως έχοντες την ελληνική εθνικότητα, έλληνες και μάλιστα αυτόχθονες) δέχονται εδώ και χρόνια έναν ανελέητο ρατσισμό από την πλευρά του ελληνικού κράτους.

Υπάρχουν πολλά μαθήματα πραγματικότητας που θα έπρεπε να πάρετε, κύριε Κασιδιάρη…

Κλείνοντας, θα μου επιτρέψετε να θίξω ακόμα μία πτυχή των δηλώσεών σας, κατά την άποψή μου τη σημαντικότερη: Κύριε Κασιδιάρη, στην επίμαχη διάταξη δεν μιλάμε γενικώς για μουσουλμάνους.

Μιλάμε για μουσουλμάνους που είναι άνθρωποι στην ηλικία των 17 και των 18 ετών. Ξέρετε, οι άνθρωποι έχουν και άλλα χαρακτηριστικά εκτός από το έθνος ή τη θρησκεία. Ένα από αυτά είναι και η ηλικία. Οι άνθρωποι λοιπόν στα 17 ή 18 τους χρόνια, οι νέοι άνθρωποι, ανεξάρτητα από την εθνικότητα, το χρώμα του δέρματος, τη θρησκεία ή το φύλο, ελπίζουν.

Ελπίζουν να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, να απολαύσουν τις όμορφες στιγμές της, ίσως να ταξιδέψουν, ίσως να ερωτευτούν, να κάνουν νέους φίλους, ίσως να βρουν ένα επάγγελμα που θα το αγαπάνε, ίσως ακόμα και να αλλάξουν τον κόσμο. Όπως όλοι οι νέοι, χριστιανοί, εβραίοι, βουδιστές ή μουσουλμάνοι.

Όμως στην περίπτωση των νέων που είναι έλληνες μουσουλμάνοι, αναφερόμαστε στα παιδιά ενός πληθυσμού που έχει δεχθεί πάμπολλες δεκαετίες καταπίεσης και ρατσισμού. Και μετά από αυτές τις δεκαετίες, έρχεστε και εσείς κύριε Κασιδιάρη. Και πατάτε με τις γυαλισμένες σας αρβύλες όλες αυτές τις ελπίδες και τα όνειρα νέων ανθρώπων. Και τους βροντοφωνάζετε για “ρατσιστικές διατάξεις”. Στους έλληνες νέους που ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλο έλληνα μαθητή τί πάει να πει ρατσισμός και παρόλ’αυτά συνεχίζουν να ελπίζουν ότι θα τα καταφέρουν…

Έ, όχι κύριε Κασιδιάρη, δεν θα σας το επιτρέψουμε.

Ούτε εμείς, οι χριστιανοί της Θράκης, ούτε φυσικά οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι. Όλοι μαζί, θα βάλουμε τα δυνατά μας και θα στείλουμε τις φασιστικές σας ιδεούλες εκεί που τους αξίζουν: στα μουσεία. Για να θυμούνται όλοι, πως κάποτε υπήρξαν κάποιοι που θέλησαν να μισούμε ο ένας τον άλλον και να γαμάμε ο ένας τα όνειρα του άλλου.

Και πως εμείς δεν τους αφήσαμε.

130 thoughts on “Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη

  1. Παράθεμα: Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη - Σπίρτο

  2. Συμφωνώ με όσα λέτε, αλλά δεν έχουν σχέση με τις θέσεις που αντιπαλεύουν εδώ. Υπάρχουν μαθητές που ψευδώς δήλωναν «δυσλεκτικοί». Υπάρχουν μαθητές που ψευδώς δήλωναν «εργαζόμενοι». Γιατί το έκαναν αυτό; Γιατί η πολιτεία -πολύ ορθά- αναγνωρίζει ότι υπάρχουν ανισότητες και έτσι οι εκπαιδευτικές ευκαιρίες πρέπει να δίνονται άνισα. Ξέρετε, η εκπαίδευση είναι παγκόσμιο αγαθό δεν είναι αγώνας 100 μέτρων να μπούμε όλοι στη γραμμή και να κερδίσει ο γρηγορότερος. Γι’ αυτό υπάρχουν οι υποτροφίες. Γι’ αυτό υπάρχουν τα νυχτερινά σχολεία. Γι’ αυτό υπάρχει ένα ποσοστό 5 τοις χιλίοις για τα παιδιά αυτά από τον νομό Ροδόπης. Η Χρυσή Αυγή θεωρεί ότι αυτό αποτελεί ρατσισμό για τους «Έλληνες». Μην απλώνετε την κουβέντα. Δεν είναι όλα σχετικά.

    • Γιά να θεωρηθείς δυσλεκτικός δεν χρειάζεται μία απλή δήλωση, αλλά επίσημο χαρτί δημόσιου Νοσοκομείου ή φορέα. Αν φαλκιδεύεεται αυτό, είναι άλλο θέμα. Επίσης θα πρέπει να ξέρετε ότι οι εξετάσεις των δυσλεκτικών δεν είναι εύκολες, τουναντίον. Δεν ξέρω γιατί το αναφέρετε εκτός για δημιουργία εντυπώσεων. Εξ άλλου η Χρυσή Αυγή δεν πρέπει να ανησυχεί γιά τις Ανώτατες σπουδές, εφόσον δεν διεκδικεί κάποιο ποσοστό σε αυτές, άρα ας μην απασχολείται, ας αφήσει τα Πανεπιστήμια σε αυτούς που μπορούν και θέλουν να ευρίσκονται σε αυτά. Οι ίδιοι ας αρκεστούν στα γυμναστήρια body building και στις «πολεμικές τέχνες» κατά αδυνάτων, στις οποίες και διαπρέπουν. Η κουλτούρα και τα γράμματα εν γένει δεν είναι το «φόρτε» τους. (βλ. Μιχαλολιάκο)

  3. Ο ΔΗΘΕΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ Κ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ Κ ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ…….ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ!!!!

    • Ενώ εσύ George κάνεις ΜΠΑΜ για ελληνοφασίστας ή, με άλλα λόγια, στενόμυαλο χρυσό αυγό που πιστεύει πως η φάρα του είναι υπεράνω όλων. Ξύπνα ρε κορόιδο, γελάνε όλοι μαζί σου.

    • Έτσι ακριβώς , ούτε να κρυφτούν δεν ξέρουν,
      γιατί αν ζείς και εργάζεσαι στη Θράκη το «ΝΟΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ»
      δεν το λές ούτε εκ παραδρομής.
      Κάποιος λοιπόν που δεν γνωρίζει ούτε αυτό κάνει μαθήματα …..πραγματικότητας για τη Θράκη.
      Ελπίζω μόνο να μην είναι Θρακιώτης ο ίδιος.

  4. ΜΙΣΟ ΕΓΩ ΦΕΤΟΣ ΕΔΩΣΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 8 ΜΕ 5 ΣE AEI ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΤΕΙ ΜΕ 4 !!!ΑΙΣΧΟΣ !!! ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΝΑ ΕΧΩ 3 ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΕ 5!!!ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑΤΕΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !!!

    • Το πρόβλημα δεν είναι οι μουσουλμάνοι, αλλά το ‘ελληνικό κράτος’ που βγάζει περίεργους νόμους και αδυνατεί δεκαετίες τώρα να στρώσει τα θεμέλια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (για να μην πω όλης της εκπαίδευσης).
      Παράδειγμα: πήγα σε μη ιδιωτικό ξένο σχολείο, στην Ελλάδα, επειδή γεννήθηκα σε άλλη χώρα της Ευρώπης. Ως Ελληνίδα το ελληνικό κράτος δεν μου έδωσε το δικαίωμα να μπω σε ελληνικό πανεπιστήμιο, και ας είχαμε καλύψει την ύλη του ελληνικού λυκείου (μην σου πω και παραπάνω).
      Συμμαθητές μου, που πήγαιναν στο ίδιο σχολείο αλλά είχαν Ιταλική εθνικότητα, με μια απλή εξέταση γλώσσας και ίσως λίγης γνώσης, μπορούσαν άνετα να μπουν σε πανεπιστήμιο της αρεσκείας τους, χωρίς να δώσουν πανελλήνιες.
      Βρες άκρη λοιπόν με το ελληνικό κράτος και μην κράζεις τους μουσουλμάνους και τους ξένους που σου πήραν τη θέση στο ΑΕΙ/ΤΕΙ.
      Αφού υπάρχει ο νόμος γιατί να μην αρπάξουν την ευκαιρία? Χαζοί δεν είναι (όπως αποδεικνύεται η πλειοψηφία των Ελλήνων).

      • Όλοι αυτοί που σπουδάζουν σε ΒΟΥΛΓΑΡΙΕΣ, ΡΟΥΜΑΝΙΕΣ, ΙΤΑΛΙΕΣ, ΑΓΓΛΙΕΣ με τα λεφτα του ΜΠΑΜΠΑ και μετα έρχονται στην ΕΛΛΑΔΑ και σου κλέβουν την ΔΟΥΛΕΙΑ δε σε ενοχλούν παρά καμια 50αρια ΕΛΛΗΝΕΣ Μουσουλμάνοι που αποφασίζουν να σπάσουν το κατεστημενο και να σπουδασουν την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ και ΟΧΙ σε ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ στην Άγκυρα και να μεταμορφωθούν σε ΓΚΡΙΖΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ?

      • Φυσικά και ευθύνεται το κράτος !!! Αλλά αυτό δεν εχει σχέση μόνο με το κράτος αλλά και με τις αριστερες οργανώσεις που στην Ελλάδα μια ζώη προωθείται το δίκαιο του μετανάστη και όχι του Έλληνα για παράδειγμα χθες στην πορεία μοίραζαν φύλλαδια για αντιρατσιστικά συλλαλητήρια κατα των μεταναστών δεν δέχθηκα να πάρω και αμέσως με βαφτισαν φασίστα !!! Δηλαδή μόνο οι ξένοι αδικούνται οι Έλληνες απο αυτούς όχι ;;

  5. o paliotsarlatanos daskalakos pou krivete opos krivonte oloi autoi tou sinafiou tou na pai na mini stin tourkia kai na prospathisi eki na kani oti kanoun oi mousoulmanoi stin thraki.oust re palio m…….no . X.A na xevromisi i xora

    • Η χρυση αυγη να παει απο εκει που ηρθε, ελληνας δεν ισουται με ρατσιστης. Αμα θελετε να εισαστε τατσιστες πηγαιντε σε κανια χωρα με λευκους ξανθους γαλανοματιδες και κυρηχτε σε αυτους τις αηδιαστηκες ιδεες σας. Τουλαχιστον αυτοι θα σας δεχτουν καθως πρεπει, δηλαδη θα σας σαπισουν στο ξυλο πριν προλαβετε να βγαλετε λεξη, γιατι εδω στην Ελλαδα την ανωτερη, ειμαστε και κοτες και δεν τολμαμε να σας διαολοστειλουμε. Μη πω και τιποτα χειροτερο. ΟΥΣΤ!

  6. Πάλι σε ώρα υπηρεσίας με search στη google για το κόμμα σας και εμφάνιση αποτελεσμάτων τελευταίας μέρας το βρήκατε; Πφφ! Βαρετοί. Σε λίγο όμως και άνεργοι, χοχοχο! Τα χαιρετίσματά μου στους τραυματίες συναδέλφους σας και ευχές για αργή και ημιτελή ανάρρωση.

  7. Παράθεμα: «Ανάβει φωτιές» ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικού από την Θράκη κατά του Ηλία Κασιδιάρη | ENA CHANNEL

  8. Θα απαντήσω σε αυτήν την συγκινητική επιστολή με αυτό ,που αν μη τι άλλο, είναι και πρόσφατο :

    «Στο τουρκικό προξενείο Κομοτηνής προκλητική ταμπέλα στον Εβρο

    Μέλη του σωματείου «Αντιφωνητής» παρέδωσαν στο τουρκικό προξενείο Κομοτηνής την προκλητική ταμπέλα που βρισκόταν (έως…χτες) στον γνωστό Τεκέ της Ρούσας στον Έβρο και η οποία εξυμνούσε την οθωμανική κατάκτηση της Θράκης τον 14ο αιώνα!

    Το πρωί της Τετάρτης 26 Σεπτεμβρίου παρέδωσαν στο τουρκικό προξενείο Κομοτηνής ταμπέλα η οποία είχε αναρτηθεί αυθαίρετα σε ισλαμικό (και μάλιστα αλεβίτικο) μνημείο της περιοχής προς τιμήν κάποιων 40 Οθωμανών… ηρώων, που έχασαν τη ζωή τους τον 14ο αι. μαχόμενοι για την κατάκτηση της Θράκης. «Κανένας λαός δεν τιμά τους κατακτητές του» τόνισε στην κάμερα του RodopiNews ο διευθυντής του «Αντιφωνητή» Κώστας Καραΐσκος.

    «Όπως θα ήταν αδιανόητο να υπάρξει στο Στάλινγκραντ μνημείο υπέρ του Φον Πάουλους ή στη Μαντζουρία υπέρ των Ιαπώνων κατακτητών της Κίνας, έτσι και εδώ κανείς πρόξενος δεν θα περάσει μέσα στον τοπικό πληθυσμό – χριστιανών και μουσουλμάνων – τέτοια προκλητικά μηνύματα, κατακτητικά και αναχρονιστικά».

  9. ΒΡΕΙΚΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

  10. Ο συγκεκριμένος δάσκαλος τα έχει μάλλον μπερδεμένα στο μυαλό του…το να τα βάζεις με τη χρυσή αυγή για τις απόψεις της και τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί είναι θεμιτό απο τη στιγμή που ο καθένας μπορεί να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του σε αυτό το «δημοκρατικό» κράτος…από εκεί και πέρα ολόκληρη η επιστολή περιέχει άτοπο και άκυρο ειρωνικό υφάκι που απλά δείχνει το επίπεδο ενός δασκάλου που παλιμπαιδίζει και είναι ανάξιος να διδάσκει. Τα επιχειρήματά του είναι εντελώς αβάσιμα….από τη στιγμή που όλοι αυτοί οι μουσουλμάνοι θέλουν να θεωρούνται Έλληνες πολίτες και μέρος της Ελληνικής κοινωνίας,οφείλουν να σεβαστούν και να ακολουθούν τους κανόνες της χωρίς να τους δίνεται ιδιαίτερη μεταχείρηση…αν θεωρούν σαν κουλτούρα οτι πρέπει να μαθαίνουν τόσες γλώσσες και τους φαίνεται βουνό τότε να απαρνηθούν αυτήν την κουλτούρα.Εναν λαό τον χαρακτηρίζει η κουλτούρα του κ ο τρόπος ζωής τους…απο τη στιγμή που δεν έχουν καμία επαφή με την ελληνική κοινωνία και πραγματικότητα και ζουν σε μία ειδικά διαμορφωμένη για αυτούς κοινωνία να μην απαιτούν να θεωρούνται Ελληνες πολίτες…αν θες να είσαι Ελληνας πολίτης τότε θα πας με το ρεύμα και θα χαίρεσαι τα καλά και τα αρνητικά του…και τα δικά μας παιδία έχουν ένα σωρό δυσκολίες και βεβαρυμένο πρόγραμμα…μαθαίνουν πλέον 2 και τρεις γλώσσες απο επιλογή τους…δεν ζήτησε κανένας ειδική μεταχείρηση.και όντως ήταν εξωφρενικό να βλέπεις τα δικά σου παιδιά να σκίζονται για μια θέση σε ενα πανεπιστήμιο και να μπαίνουν χωρίς καθόλου κόπο παιδιά λόγω θρησκείας σε ένα ΔΗΜΟΣΙΟ ίδρυμα και όχι ΙΔΙΩΤΙΚΟ σε άλλη χώρα οπως εξίσου άτοπα ανέφερε κάποιος πιο πάνω…η Κομοτηνή είναι πλέον Τουρκοκρατούμενη και για τους τύπους θεωρείται ακόμη μέρος της ελληνικής κοινωνίας…δεν νομίζω οτι ενδιαφέρει κανέναν αν κάποιοι είναι έλληνες στα χαρτιά και μόνο και σαν νοοτροπία είναι Τουρκοι.Οφείλουν να διαλέξουν στρατόπεδο και να μη τα θέλουν μονά ζυγα δικά τους…ετσι πάει…και ευτυχώς που κάποιος,έστω και χρυσαυγίτης ,έστω και για άλλες σκοπιμότητες, έθιξε ένα τέτοιο θέμα αδικίας και υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν τα μεγάλα σφάλματα του ΓΑΠ που επέδειξε για ακόμη μια φορά πόσο λάθος αποφάσεις πήρε για αυτον τον τόπο…

    • Aπλά χρησιμοποιεί το μένος για ένα φασιστοειδές τύπου Κασιδιάρη για να περάσει τις απόψεις του… παραπέτασμα καπνού…

    • Σωστά όλα αυτά. Κι εγώ αδυνατώ να καταλάβω για ποιόν λόγο ορισμένα τμήματα του πληθυσμού δικαιούνται να απολαμβάνουν τέτοια προνόμια. Τώρα, όσον αφορά τους πομάκους, μουσουλμάνους, και λοιπούς, είναι όντως Έλληνες πολίτες, οπότε δεν πρέπει να έχουν τέτοια προνομιακή μεταχείριση. Εντελώς απαράδεκτο το ύφος του εκπαιδευτικού, και δεν με νοιάζει σε ποιόν απευθύνεται. Είναι ένα παράδειγμα κακού εκπαιδευτικού, ο οποίος παρασύρθηκε από έντονο συναισθηματισμό και κατέληξε να εμπνευστεί ένα κείμενο το οποίο αγγίζει τα όρια του φανατισμού και μισαλλοδοξίας. Μάλλον το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να προβληματιστεί όσον αφορά την ποιότητα των
      εκπαιδευτικών, διότι οι καλές προθέσεις δεν αρκούν, και στην προκειμένη
      περίπτωση φέρνουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Τώρα, όσον αφορά τις 6 γλώσσες τις οποίες καλούνται να μάθουν οι μειονοτικοί, η απάντηση του εκπαιδευτικού δεν μπορεί παρά να είναι: να το υπομείνετε στωικά, ούτως ή άλλως η ζωή έχει δυσκολίες και δοκιμασίες για τους περισσότερους από εμάς. Στο κάτω κάτω της γραφής, κανείς δεν έπαθε τίποτα μαθαίνοντας ξένες γλώσσες. Είμουν στο πανεπιστήμιο στην Κομοτηνή μαζί με φοιτητές μουσουλμάνους, τα παιδιά
      αντιμετώπιζαν πρόβλημα σοβαρό με τα ελληνικά, και δεν μπορούσαν να
      σχηματίσουν ούτε μια πρόταση. Γι’αυτην την αδυναμία, ο κατεξοχήν
      υπαίτιος είναι ο κύριος/α που εμπνεύστηκε το ανωτέρο αχαρακτήριστο γράμμα.

  11. Πολλά σχόλια από πολλούς ανθρώπους που δυστυχώς δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα. Το έγκλημα που διαπράχθηκε και διαπράττεται ακόμη κατά του ελληνικού λαού της Θράκης Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Δυστυχώς κάποιοι πολιτικοί μας για να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους σκοπούς και να γίνουν αρεστοί στους φίλους και γείτονες μας, έδωσαν τόσα πολλά, αλλά δεν πήραν τίποτα. Το αποτέλεσμα ένας ολόκληρος Πομάκικος πληθυσμός, παραδόθηκε αμαχητί στο Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής και 100.000 Έλληνες της Κωνσταντινούπολης δόθηκαν στην πυρά του Τουρκικού κράτους, για ν’ απομείνουν σήμερα μόνο 3- 4000 στην πλειοψηφία τους ηλικιωμένοι. Κάνουμε το τραγικό λάθος να κοιτάμε το δένδρο και να χάνουμε την ουσία. Αυτό που απαιτείται άμεσα είναι η δημιουργία δημοσίων «πολιτισμικών σχολίων » στην ορεινή περιοχή της Ξάνθης, ώστε τα παιδιά των Πομάκων να έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν το ελληνόφωνο σχολείο, όπως ισχύει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες στις οποίες ζουν διάφορες μειονότητες, δίνοντας τους ταυτόχρονα την δυνατότητα αν θέλουν να μάθουν και Τουρκικά. Άλλωστε η μειονότητα της Θράκης είναι αναγνωρισμένη στην συνθήκη της Λωζάνης ως θρησκευτική μειονότητα, ενώ οι Έλληνες της Πόλης αναγνωρίζονται ως Ρωμιοί, ως εθνική μειονότητα.
    Όσον αφορά την διδασκαλία της Τουρκικής γλώσσας επιβλήθηκε σε όλη την ορεινή περιοχή στα Πομακοχώρια, κι επιμένω σ’ αυτό γιατί τα παιδιά αυτά δεν έχουν την δυνατότητα επιλογής του σχολείου που θα φοιτήσουν, γιατί τα δημοτικά όλης; της ορεινής περιοχής είναι μόνο μειονοτικά, για τα οποία πληρώνει το ελληνικό κράτος, αλλά δυστυχώς δεν τα ελέγχει . Με την συμφωνία του 1951 και το Πρωτόκολλον Ελληνοτουρκικής Μορφωτικής Επιτροπής της 20/12/1968, Υιοθετήθηκε η διδασκαλία των βασικών μαθημάτων εις την επίσημον γλώσσα ( Ελληνική) και τα υπόλοιπα να διδάσκονται στην μειονοτική (δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος Τουρκική). Βέβαια πριν δύο χρόνια όντας Πρωθυπουργός ο κ. Γιώργος Παπανδρέου σε επίσκεψη του στον νομό μας, δεν επισκέφθηκε καθόλου στην Ξάνθη (ως πρωτεύουσα του νομού) αλλά μετέβηκε με ελικόπτερο στο Δημάριο (τελευταίο Πομάκικο χωριό του νομού στα σύνορα με την Βουλγαρία), όπου ανακοίνωσε την ίδρυση δίγλωσσων νηπιαγωγείων. Δηλαδή από πολύ μωρά πλέον τα παιδιά της ορεινής που μεγαλώνουν με την πομάκικη και την ελληνική γλώσσα, πρέπει να μάθουν τουρκικά.
    Αυτό που γίνεται στην Θράκη είναι ένα έγκλημα όχι εξαιτίας των θέσεων που παίρνουν τα παιδιά της μειονότητας στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, γιατί το ποσοστό είναι μικρό, αλλά το έγκλημα είναι η μη παρουσία του κράτους μας, της ελληνικής πολιτείας εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Ναι το λέω εγώ που είμαι χριστιανή που έχω παιδί που δεν μπήκε στο πανεπιστήμιο εκεί που ήθελε και αναγκάστηκε να πάει στο εξωτερικό. Το θέμα δεν είναι το προσωπικό του καθενός, αλλά είναι πολύ πιο μεγάλο είναι θέμα εθνικό, είναι θέμα προστασίας της ελληνικής περιοχής της Θράκης. Το τραγικό ακόμη είναι ότι διαμαρτύρονται πολλοί γιατί μπαίνουν οι μουσουλμάνοι με χαμηλούς βαθμούς, πόσα από τα παιδιά της μειονότητας όμως καταφέρνουν να τελειώσουν τις σχολές που μπαίνουν ; Φυσικά η ευθύνη γι’ αυτό δεν είναι δικιά τους είναι του κράτους μας, που επιτρέπει την ελλιπή μόρφωση τους στα μειονοτικά σχολεία.
    Μια Ελληνίδα Χριστιανή κάτοικος της Ξάνθης

  12. Η λύση όμως δεν είναι να μειώνεις τις βάσεις σε πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες ΟΛΟΙ πρέπει να έχουν την ίδια μεταχείριση…με την ίδια λογική έχουμε πάρα πολλά νησιά και χωριά στα οποία η μόρφωση που παρέχεται στα παιδιά δεν είναι η ίδια με τις πόλεις.Με την ίδια λογική έχουμε οικογένειες που δεν μπορούν να πληρώνουν τα φροντιστήρια των παιδιών τους για να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα,και γνωρίζουμε οτι χωρίς φροντιστήριο πλέον είναι πολύ δύσκολο να επιτύχεις στις πανελλαδικές.Με την ίδια λογική υπάρχουν οικογένειες που δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές των παιδιών τους σε μια άλλη πόλη και ας έχουν πασχίσει αυτά σε όλη τους την σχολική πορεία.Σε καμιά απο αυτές τις περιπτώσεις δεν δόθηκε απο το κράτος ειδική μεταχείριση,χαμηλότερες βάσεις….Αυτά τα παιδία αποκλείονται απο σχολές…Αυτά τα παιδιά ΔΕΝ έχουν την αντιμετώπιση που θα έπρεπε από το κράτος.Για ποιόν λόγο λοιπόν να δοθεί στους μουσουλμάνους?Και αν δεν απατώμαι δεν υπάρχουν μουσουλμάνοι μόνο στη Θράκη και δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος περιορισμός σε αυτήν την απόφαση για αυτούς αποκλειστικά.Επομένως ας μην φέρνουμε συνεχώς σαν παράδειγμα την μειοψηφία της Θράκης γιατί τότε βλέπουμε το πρόβλημα μερικώς….Και προσωπικά αδιαφορώ για το αν είναι μουσουλμάνοι ή όχι…Με πειράζει γενικά αυτή η αδικαιολόγητη πριμοδότηση συγκεκριμένων ομάδων…όπως πχ σε τρίτεκνους και πολύτεκνους με τεράστια εισοδήματα των οποίων τα παιδιά μπορεί να έχουν μεγαλώσει με πολλές περισσότερες παροχές και ανέσεις απο οτι τα παιδία που προέρχονται απο οικογένειες με πολύ χαμηλό εισόδημα.Αν θες να βοηθήσεις βοήθα αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη και όχι για το θεαθήναι….γιατί αυτό που παρατηρήθηκε στις πανελλαδικές ήταν το λιγότερο προκλητικό….

    • Νατάσα δεν διαφωνώ μαζί σου. Είναι υποχρέωση του κάθε κράτους να παρέχει σωστή παιδεία όπως κι άλλες κοινωνικές παροχές στους πολίτες του. Δεν κατάλαβες το πνεύμα το δικό μου. Εγώ δεν συμφωνώ με τον διαχωρισμό των Ελλήνων αν είναι Χριστιανοί ή Μουσουλμάνοι, αν είναι από την Θράκη ή από οποιοδήποτε άλλο σημείο της πατρίδας μας. Να καταργηθεί το 3% για τους Μουσουλμάνους της Θράκης, το οποίο ας μην ψάξουμε καλύτερα την λογική με την οποία δόθηκε από τους πολιτικούς μας ( κι εδώ να ξεφύγω λίγο και να σου πω, δες πως γίνεται η ορεινή περιοχή Ξάνθης, από πράσινη, γαλάζια και από γαλάζια ροζ και βάσει ποιων προεκλογικών παροχών), γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η ίδρυση άμεσα δημόσιων πολιτισμικών σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γιατί της δευτεροβάθμιας υπάρχει στην ορεινή περιοχή της Ξάνθης.
      Να ξεκαθαρίσω ότι δεν επικροτώ διακρίσεις για κανένα, όλοι οι Έλληνες πολίτες πρέπει να είναι ίσοι όπως επιτάσσει το Σύνταγμα μας, αλλά πρωτίστως
      και η βασική αρχή της δημοκρατίας που πήγασε από την χώρα μας.
      Κατανοώ την πικρία σου και το παράπονο σου για την αδικία που γίνεται εις βάρος σου καθώς και των παιδιών της ηλικίας σου, σε νοιώθω βαθύτατα, γιατί κάποτε πέρασα κι εγώ από την διαδικασία των εξετάσεων και μάλιστα δύο φορές γιατί τελείωσα δύο πανεπιστήμια, όπως έζησα πρόσφατα μέσα στο σπίτι μου, την προσπάθεια του μοναχογιού μου για να μπει στο Πανεπιστήμιο που ήθελε. Το ότι δεν πέτυχε εκεί που ήθελε και αναγκάστηκε να φύγει χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά μου, για να σπουδάσει αυτό που θέλει, δεν είναι μια κατάσταση εύκολη για μένα.
      Γι’ αυτό όμως δεν φταίνε άλλα παιδιά, φταίει το ίδιο το κράτος μας, που κάθε φορά κάνει ένα νόμο με δεκάδες παραθυράκια για να δημιουργεί πελατειακές σχέσεις με τους πολίτες του. Γιατί μην νομίζεις ότι η παροχή αυτή δόθηκε στα μουσουλμανόπαιδα της Θράκης, γιατί σκέφθηκαν τα ίδια τα παιδιά, γιατί αν βασικός στόχος ήταν η πρόοδος των παιδιών αυτών, τότε θα φρόντιζαν να τους δώσουν καλύτερη ελληνική παιδεία.
      Ξέρεις Νατάσα μια λαϊκή ρήση λέει «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι», για σκέψου το λίγο!!! Έχω πει πολλές φορές, ότι εσείς η νεολαία μας πληρώνετε τις αμαρτίες της δικής μας γενιάς και κάποιοι αρμόδιοι της δικής μου γενιάς του Πολυτεχνείου που κάναμε αγώνα τότε με σύνθημα : «ψωμί, παιδεία, ελευθερία», θα έπρεπε να έχουν κάνει χαρακίρι για την τεράστια συμβολή τους στην καταστροφή της παιδείας, των θεσμών και γενικότερα της χώρας μας.

      • Αρχικά να τονίσω οτι είμαι 23 και ευτυχώς η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν ίσχυε όταν εξεταζόμουν εγώ πανελλαδικά.Ή τουλάχιστον δεν είχε γίνει ντόρος ώστε να με επηρρεάσει.Ευτυχώς εγώ πέρασα στη πόλη μου (Θεσσαλονίκη) και δεν αναγκάστηκα να φύγω σε άλλο μέρος.Μιλάω με τέτοια πικρία απλά και μόνο επειδή τώρα εξετάστηκε η αδερφή μου πανελλαδικά,είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα,αλλά βλέποντας όλη αυτήν την κατάσταση εξοργίστηκε όπως ήταν λογικό.Δεν διαφωνώ μαζί σου,δεν μου φταίνε σε τίποτα τα παιδιά και δεν τα βάζω με αυτά.Όπως και εσύ, τα βάζω με τους πολιτικούς που για πολιτικές σκοπιμότητες διαχωρίζουν και διασπούνε συνεχώς το λαό όχι μόνο στο θέμα της παιδείας με τις ανισότητες που παρατηρούνται αλλά και σε πάρα πολλούς άλλους τομείς.Στην συγκεκριμένη περίπτωση απλά είναι τόσο απροκάλυπτη η πρόκληση απο μεριάς κράτους και βλέποντας επιστολές σαν και αυτήν εξοργίζομαι ακόμη περισσότερο με τα άτομα που πέφτουν σε αυτήν την παγίδα και δημιουργούν προπαγάνδα προσπαθώντας να προσηλυτίσουν κόσμο με ψευδή και άτοπα επιχειρήματα.Δεν θέλησα να μειώσω το πρόβλημα που παρατηρείται στη Θράκη αλλά αν θέλουμε να αλλάξουμε ριζικά αυτόν τον τόπο δεν θεωρώ οτι αυτή θα είναι και η αρχική προτεραιότητα αυτού του πονεμένου κράτους….

  13. Eίναι λεπτό το όλο θέμα . Δε διαφωνώ όσον αφορά τον ρατσισμό ανθρώπων της χρυσής αυγής , ούτε σε αυτά που έχουν τραβήξει με την μπάρα οι Πομάκοι .
    Υπάρχουν ορισμένα αλλά όμως.
    Όπως θα γνωρίζετε , όπως τονίζετε είναι θρησκευτική μειονότητα. Εξηγήστε μου λοιπόν γιατί όλοι οι μαθητές οι οποίοι παιρνούν στην τριτοβάθμια κάνουν ταξίδι στην Τουρκία με όλα τα έξοδα πληρωμένα από το προξενείο της Κομοτηνής? Βάση Συντάγματος όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι … Έχουμε ένα Χριστιανό , ένα μουσουλμάνο , ένα καθολικό 18 αρη που δίνει Πανελαδικές …. όλα Ελληνόπουλα που έχουν γεννηθεί εδώ με σεβαστή διαφορά στο Θρήσκευμα, γιατί να γίνετε διαχωρισμός για τα συγκεκριμένα παιδιά? Σαν εκπαιδευτικός θα γνωρίζετε πολύ καλά ότι σε χωριά όπως η Θεοτόκος πάνε δύο δάσκαλοι (τουλάχιστο μέχρι πρόσφατα ) για 2-3 παιδιά οπότε ας μη μιλάμε καλύτερα για συνθήκες παιδείας και ανισης συμπεριφοράς (ένας Μουσουλμάνος και ένα Χριστιανός , είναι δίκαιο αυτό για παιδιά σε άλλα χωριά κάνουν 50 χιλιόμετρα για να πάνε σχολείο? Η απόδειξη για το πώς εξελίσσονται αυτά τα παιδιά είναι η δράση του συλλόγου επιστημόνων μειονότητας Δυτικής Θράκης.
    Όσο για την γλώσσα… τα πομάκικα χάνονται σα γλώσσα , επικρατεί η διδασκαλία της Τουρκικής γλώσσας και στο κάτω κάτω η γλώσσα της χώρας που ζούν και μεγάλωσαν είναι η Ελληνική! Όσο για την χιλιοειπωμένη συνθήκη αναφέρεται στον εναπομείναντα πληθυσμό ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ! Αθελά σας και εσείς μπαίνετε στο παιχνίδι συσπείρωσης όλων των Μουσουλμάνων (Πομά Πομάκων και Τουρκικής καταγωγής)της περιοχής κάτω από την Τουρκική σημαία και έμμεσα τους χαρακτηρίζετε (με τις αναφορές στη γλώσσα ) .Οπότε μη χρησιμοποιείτε το μένος προς το πρόσωπο ενός φασιστοειδούς για να περάσετε , αθελά σας κατ εμέ , κάποιες απόψεις. Θα κλείσω υπερθεματίζοντας το Σύνταγμά μας , ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι , πράγμα που δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση για κάθε Ελληνόπουλο πλην των Μουσουλμάνων σε σχέση με την προαγωγή και τους βαθμούς εισαγωγής στην Τριτοβάθμια

  14. @ σε γενικές γραμμές τα προηγούμενα σχόλια του Τony Walker και της Νατάσας είναι ενδιαφέροντα..
    ……………………………………………………………………………………………

    Αν με αφορμή και τον κάθε Κάφρο Φασίστα βουλευτή ή οχι της ΧΑ..
    (που λύνει τα θέματα που τον απασχολούν με ξύλο )…
    παθαίνει ο καθένας απ΄τους υπόλοιπους έναν παροξυσμό .
    (συναισθηματικό η νοητικό -δεν έχει και πολλή σημασία)….
    κάτι δεν πάει Καθόλου καλά στις αντιστάσεις όλως των υπολοίπων που δεν γουστάρουμε φασισμό κ σκοταδισμό στις ζωές μας.

    Αν αντί γι΄αυτή την εξειδικευμένη-προσωπική επιστολή υπήρχε μια άλλη που ν΄αφορούσε στις συμπεριφορές και τ΄αντανακλαστικά της Πολιτείας απέναντι στις φασιστικές συμπεριφορές (αριστερών και δεξιών κατακαθιών)
    ή
    που να έριχνε το βάρος στην Ύπνωση!! που έχει υποστεί το συμφιλιωμένο Κυρίαρχο Κεντρώο σώμα των Ελλήνων ψηφοφόρων του 80%
    ( αυτών δηλαδή που σ΄ όλη την μεταπολίτευση έδειχναν ικανοποιημένοι με τα Κυβερνώντα κόμματα…αφού τα ξαναψήφιζαν)

    και τους υποδείκνυε μια άλλα θέση λιγότερο «φωτογραφική»

    εγώ θα έβρισκα το ποστ αυτό λιγότερο Ύποπτο κ Κατευθυνόμενο .

    υ.γ. ίσως είμαι καχύποπτος…ίσως πικρόχολος….αλλά κουβέντα να γίνεται…..Αληθινή!

  15. ΑΝ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ (ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ 10 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ)ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΗ ΙΣΟΤΗΤΑ?

  16. Παράθεμα: Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη (profemous.wordpress) « Ώρα Κοινής Ανησυχίας

  17. Μισαλλοδοξία, σκοταδισμός, μισογυνισμός, αντιγνώση, μισανθρωπισμός είναι τα βασικότερα συστατικά και των τριών Αβραμικών θρησκειών (Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός, Μωαμεθανισμός). Δεν θα μπορούσα να περιμένω από θιασώτες τέτοιων συστημάτων να κάνουν μία λογική συζήτηση. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των προβάτων (μην ταράζεστε έτσι λέγονται οι αμνοί στη δημοτική) έχει απεμπολήσει τη λογική έτσι κι αλλιώς. Αφού λοιπόν το προηγούμενο σχόλιο δεν έτυχε απάντησης από τον επιστολογράφο, επανέρχομαι με την ουσία της βασικής μου θέσης: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ. Κι άλλα φιλάκια

    • Συμφωνώ απόλυτα θα λεγα…το μεγαλύτερο μέσο για την αποχαύνωση και προβατοποίηση της μάζας όπως πολύ σωστά το έθεσες είναι οι θρησκείες. Μια ζωή από εκεί θα μας ελέγχουν,μέσω αυτών θα διαμορφώνουν αντιλήψεις και συνειδήσεις και η πλύση εγκεφάλου καλά θα κρατεί….

  18. να σε ρωτησω κατι εσυ που εισαι και εκπαιδευτικος στην τουρκια κανουν ελληνικα, χτυπουν οι καμπανες, μιλουν τη μητρικη τους γλωσσα χωρις να φοβουντε? γιατι να ειμαστε παντα εμεις οι μαλακες που τα δεχομαστε ολα.. ο ελληνας σε οποιοδηποτε αλλο κρατος και να παει το παιδι του θα παει πρωτα στο σχολειο της χωρας που κατοικει και αν θελει παει και σε σχολειο για ελληνικα σωστα? εδω υπαρχουν σχολεια της μουσουλμανικης μειονοτητας και μεσα τους μαθαινουν ελληνικα υποτηθεται και οταν πηγαινουν στο γυμνασιο μαθαινουν οι καθηγητες τουρκικα για να συννενοηθουν σε ποια χωρα γινεται αυτο? εχεις παει τα παιδια σου σε ελληνικο γυμνασιο και να νομιζεις οτι βρισκεσαι στην τουρκια? εχεις μεινει σε χωριο ελληνικο και να ακους πρωι-βραδυ το χοτζα να φωναζει απο τα μεγαφωνα και να νομιζεις οτι ζεις στην τουρκια?οσο και να θελεις εσυ και οποισδηποτε να τους ανοιξοι τους οριζοντες η τουρκια και οσοι βρισκονται μαζι τους αποδω δεν θα αφησουν να γινει ποτε αυτο επομενως γιατι τα δικα μας παιδια να το βιωνουν ολο αυτο γιατι ετυχε να ζουν σ΄ αυτη την περιοχη? επισης γνωριζεις οτι φορουν μαντιλα γιατι πληρωνονται απο την τουρκια γι΄αυτο?λοιπον ας κανουμε κι εμεις κατι γι’ αυτο και οχι να ειμαστε απραγοι και να τα δεχομαστε ολα ενω μας πολεμουν ολοι με διαφορους τροπους και ναι ας γινουμε επιτελους ΕΛΛΗΝΕΣ και οχι ανθελληνες……

  19. Καταρχήν, συγχαρητήρια για τα όσα έχετε παραθέσει και πολύ περισσότερο γιατί σε αυτές γραμμές έχετε αναφέρει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσουν οι συννθρωποι μας σε αυτές τις ακριτικές περιοχές.
    Βρέθηκα για πρώτη φορά στην Κομοτηνή το 2001 για σπουδές και αυτό που έχει διαπίστωσα είναι πως λόγω πολιτικών και άλλων συμφερόντων έχουν αναγκάστει Έλληνες πολίτες να ζουν σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Βεβαίως, σε αυτή τη διατύπωση δεν χωρεί ο αντίλογος πως οι ίδιοι θα έπρεπε να αφομοιωθούν καθώς μου είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως η πολιτεία είναι αρμόδια για αυτό.
    Κάποια περίοδο βρέθηκα στις Σάπες να διδάσκω -εθελοντικά- σε μαθητές Γυμνασίου περιττό να σας πω πως ήταν εξαιρετική εμπειρία και πρέπει να έχετε υπόψη σας πως η αλήθεια των παιδιών είναι η μεγαλύτερη αλήθεια που υπάρχει. Παιδιά από κυριολεκτικά διαλυμένες οικογένειες, παιδιά χωρίς ευκαιρίες και χωρίς καμία θέληση για μάθηση γιατί πολύ απλά είχαν μεγαλύτερα προβλήματα. Σε αυτά τα παιδιά δυστυχώς κάνεις δεν πρόσφερε τίποτα… και κάποιοι μιλούν για ευεργετικές διατάξεις και @΄΄ επειδή κάποιοι πέρασαν σε κάποια σχολή.
    Για επίλογο θα ήθελα να σας συγχαρώ και πάλι για το έργο σας – που είμαι σίγουρη πως είναι σημαντικό- καθώς και για την αναφορά αυτής της κατάστασης γιατί είμαι σίγουρη πως πολλοί εκτός περιοχής, αγνοούν αυτή την κατάσταση ενώ θα πρέπει να είναι ενήμεροι.

Αφήστε απάντηση στον/στην Ανδρέας Ακύρωση απάντησης